I, Toyganbekova Mayra Shodanovna October 1, 1965 She is in Dunajsaz, Kegen district, Almaty region I came. In 1973 went to the first class in this village, in 1983 I graduated from Sepsetsaz High School. In 1984 he graduated from the Kazakh State University named after SM Kirov He was accepted to the preparatory faculty of the University in 1985 in the Faculty of Philology of this University In 1990 he graduated from the Kazakh language and literature specialty I finished. Since 1990, he has been a member of Al-Farabi Kazakh National University University, Candidate of the Department of Kazakh Literature finished. In 2006, literary magazine "100102 philologist" Magzum Tiessov heritage ". Scientific Head of department - Ph.D. Professor K.Abdezuly. Between 1990 and 2006 Kazakh language in high school № 66 and a teacher of literature. 2004 - 2016 Al-Farabi Kazakh National University prepares for foreigners Faculty of Kazakh and Russian Languages Senior Lecturer. 2007 - 2013 al-Farabi Kazakh National professional Kazakh language at the University College senior teacher of higher qualification category played. Since 2014, the faculty of pre-university education Senior lecturer of the pre-university training department I have been in the service for so far. During this period, international, republican scientific, Participation in educational-methodological conferences, reports did In 2008 he was awarded the Department of Education of Almaty I was rewarded with paper. Teaching aid "Kazakh language"; 2016, the Kazakh Literature educational- tool; 2017, Social education in "Cognition and education: twin concept" the author of methodological analytical tools. International symposium in Turkey in 2017 I took part, made a report and received certificates. Several publishes articles and certificates for foreign publications given. A well-known foreign edition of the magazine "Skopus" published an article in English. Total pedagogical work experience - 27 years. Almaty Unified Schoolchildren in the Learning Centers I prepared for a national test. Since 2005, the highest category has been upgraded She is a teacher of the Kazakh language and literature appointed.
Educational institution |
Квалификация |
Expiration date |
---|---|---|
КазНУ им. аль-Фараби |
Высшее |
1990 |
File name |
Headline |
Description |
---|---|---|
Literacy of reading |
УМКД Қазақ тілі Тойғанбекова М.Ш. соңғы варианты (1) (1) |
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады; |
Literacy of reading |
Силлабус Тойғанбекова М.Ш. |
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады; |
Literacy of reading |
УМКД Қазақ тілі Тойғанбекова М.Ш. түзетілгені соңғы варианты (1) (1) |
тыңдаушылар қазақ тілінің дыбыстық ерекшелігін жүйелі түрде буынға ұластырып, одан орфография мен орфоэпия заңдылықтарының қағидаларын меңгереді,оқу және қажет болған жағдайда ресми-іскери қарым-қатынаста сөйлесе білуге, оған тән ерекшеліктерді жүйелі түрде қабылдай алуға, түсінуге қабілетті болады.Тыңдаушылар теориялық ережелерді мәтін мазмұнынан екшей отырып, жинақтау, түсіндіру, нәтижені сұрыптау үдерістерін жүзеге асыра алады; оқу барысында нақты шешімдер қабылдай білу, презентациялар жасау, ой түйіндеуге қабілетті болады; |
- |
IMAGE0059 |
|
- |
IMAGE0059 |
|
Literacy of reading |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз етуі туралы мәлімет |
Literacy of reading |
Қорытынды емтихан бағдарламасы |
емтихан тапсырмалары |
Literacy of reading |
Книга для слушателей-ор,1(1) |
Оралман тыңдаушыларға арналған оқу құралы |
Literacy of reading |
УМКД Қазақ тілі Тойғанбекова М.Ш. соңғы варианты (1) (1) (3) (1) |
оқу сауаттылғы пәнінің силлабусы |
Literacy of reading |
Методическая рекомендация |
Әдістемелік нұсқаулық |
Literacy of reading |
Практикалық сабақтардың оқу материалы |
Практикалық сабақтарға арналған оқу материалы |
Literacy of reading |
СРСП методические указания.2 |
Оралман тыңдаушылардың оқытушы басшылығымен атқарылатын өздік жұмыстарына нұсқаулық |
Literacy of reading |
Дәрістер жинағы |
Оқу сауаттылығы пәні бойынша дәрістер жинағы |
Literacy of reading |
әдістемелік нұсқаулықтар |
Оқу сауаттылығы бойынша әдістемелік нұсқаулық |
Literacy of reading |
Практикалық сабақтардың оқу материалы (1) (2) |
Практикалық сабақтардың оқу материалы |
Literacy of reading |
қосымша материалдар |
Оқу сауаттылығы пәнінің қосымша оқу материалдары |
Literacy of reading |
Тойганбекова Силлабус.1569229243 - копия |
Оқу сауаттылығы пәнінің силлабусы |
Literacy of reading |
Қорытынды емтихан бағдарламасы (1) |
Қорытынды емтихан бағдарламасы |
Literacy of reading |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы (1) |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы. Мәтіндер жинағы |
Оқу сауаттылығы. Мәтіндер жинағы |
Literacy of reading |
Тойганбекова 2-сем. Силлабус - Оқу сауаттылығы (1) (3) - копия |
Силлабус - Оқу сауаттылығы 2-семестрге арналған |
Literacy of reading |
Методическая рекомендация (2) (1) |
Әдістемелік нұсқаулық |
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы. Мәтіндер жинағы (1) |
Оқу сауаттылығы. Мәтіндер жинағы |
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы пәнінің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы (2) |
Оқу сауаттылығы пәнінің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы (2) |
Literacy of reading |
СРСП методические указания.2-cем (1) |
ТОӨЖ жұмысына арналған нұсқаулық |
Literacy of reading |
Книга для слушателей-ор,1(1) (1) |
Оқу сауаттылығы оқу құралы |
Literacy of reading |
Практикалық сабақтың оқу материалдары |
Практикалық сабақтың оқу материалдары |
Literacy of reading |
Оқу сауаттылығы пәнінен қорытынды емтихан бағдарламасы (2) |
Оқу сауаттылығы пәнінен қорытынды емтихан бағдарламасы (2) |
Kazakh language/Russian language/English language |
1книга для АИР |
Шетелдік тыңдаушыларға арналған қазақ тілі оқу-әдістемелік құралы |
Kazakh language/Russian language/English language |
Силлабус .1 Семестр. 2021-2022 жж. |
Қазақ тілінің силлабусы .1 Семестр. 2021-2022 жж. |
Kazakh language/Russian language/English language |
ТӨЖ тапсырмалары 1-семестр 2021-2022 жж |
ТӨЖ тапсырмалары 1-семестр 2021-2022 жж |
Kazakh language/Russian language/English language |
Практикалық сабақтардың оқу материалы 1 семестр2021-2022 |
Практикалық сабақтардың оқу материалы 1 семестр 2021-2022 оқу жылына арналған |
Kazakh language/Russian language/English language |
емтихан бағдарламасы 1 семестр 2021-2022 |
емтихан бағдарламасы 1 семестр 2021-2022 |
Kazakh language/Russian language/English language |
Практикалық сабақтардың оқу материалы 1 семестр2021-2022 |
Практикалық сабақтардың оқу материалына нұсқаулық |
Literacy of reading |
Практикалық сабақтардың оқу материалы |
Практикалық сабақтардың оқу материалы Апта/ күн Тақырып Сабақ мақсаты және қалыптастырылатын дағдылар Әдістемелік нұсқау 1 Қазақ тілінің әліпбиі. Амандасу.Танысу.Қоштасу.Ризашылық білдіру. Дауысты дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. 2 Фонетика. Дауысты дыбыстар туралы жалпы мәліметтер. А-Ә дыбыстары. О-Ө дыбыстары Ұстазбен танысу.Топпен танысу. Дәрісханамен танысу.Кітапхана (оқулықтармен танысу). Дауысты дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап,қайталау.Сөздерді тыңдап,қайталау.Жаңа лексиканы айту. Қазақ әліпбиін айту, жазу. Жаңа сөздерді тақтаға жаздыру, оқыту. 3 Дауысты дыбыстар туралы жалпы мәліметтер.Ы-І дыбыстары. Ұ-Ү дыбыстары . :Бұл кім? Бұл не?Отбасы.Отбасы мүшелерін толық айта білу,отбасы тақырыбында шағын әңгіме құру. Дауысты дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. Сөздерді тыңдап, қайталау. Отбасы мүшелерін толық айта білу,отбасы тақырыбында шағын әңгіме құру. 4 Е дыбысы . И-У дыбыстары. Э дыбысы.Жыл мезгілдері. Ай аттары. Апта күндері. Дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. Мәліметті қайталау, айту. Сұрақтар құрастыру. Ас бөлмесінде екі студент ыдыс-аяқ атауларын пайдалана отырып сөйлесе білу. 5 Қосарлы дыбыстар. Е,Ю,Я Ыдыс –аяқ атаулары. Ас бөлмесінде екі студент ыдыс-аяқ атауларын пайдалана отырып сөйлесе білу. Ыдыс –аяқ атаулары Қосарлы дауысты дыбыстарды үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Дыбыстарды, сөздерді, тыңдап, қайталау. Жаңа сөздерді жаттау.Лексикалық-грамматикалық тапсырмалард ы орындау 6 Дауыссыз дыбыстар.Үнді дауысссыздар:М,Н;Ң,Л;Р,Й,У. Көкөністер Дауыссыз дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орында.Жаңа лексиканы жазу,жаттау 7 Ұяң дауысссыздар: Б,В,Г,Ғ,Д,Ж;З. Киім атаулары. Көкөністер дүкенінде Дауыссыз дыбыстардың айтылуын, әріптердің жазылуын үйрету.Қазақ әріптерінің артикуляциясын меңгерту. Диалог құру. Сұрақтарға жауап беру. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау 8 Қатаң дауыссыздар:Қ,К,Х;Һ,Ш,Щ,Ч,С,Ц,С,П,Ф,Т. Жиһаздар. Мәліметті талдау, түсіну. Жаңа мәліметті анықтау. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. Зат есімдерді жалғаулармен қатыстырып сөйлемдер құру. 9 :Көптік жалғау: -лар ,-лер Емханада Дүкенде тақырыбында (азық-түлік, киім-кешек, ыдыс-аяқ т.б. өткен жаңа сөздерді қайталай отырып) диалог құру. Көптік жалғауды,сұраққа жауап беруді үйрету Мәтінді оқу. Негізгі мәліметті анықтап айту. Сұрақтар құрастыру. Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау 10 Көптік жалғау: -дар ,-дер Жемістер Көптік жалғауды,сұраққа жауап беруді үйрету Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. Сын есімдерге сұрақ қоя білу, сұрақтарға жауап жаза білу. 11 Көптік жалғау: -тар ,-тер Азық -түлік Көптік жалғауды,сұраққа жауап беруді үйрету Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. 12 Диалог. Кім қайдан. «Бөлмеде не бар?» Оқу дағдысын қалыптастыру. Жаңа лексиканы меңгерту Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. 13 Неше? нешеу? Нешінші? сұрақтарына жауап беретін сан есімдер жазу. Диалог. Кімнің жасы нешеде? . Жаңа сөздерді , сандарды практикада қолдануды үйрету Бір-біріне сұрақ қою, сұрақтарға жауап беру. Сөйлемдерді мағынасына қарай ажырата білу. 14 Іс-әрекеттің мақсаты. • Іс-әрекеттің бағытын/ мақсатын сұрау/айту. Кім қайда бара жатыр? Кім қайда не үшін бара жатыр? • Оқу: Көкбазар. Іс-әрекеттің бағытын/ мақсатын үйрету Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау.Сұқбаттасу 15 Уақыт пен іс-әрекет. Уақытқа қатысты мезгіл, ай, апта, дәл уақыт атаула- рын білу. Жатыс септік: қашан? қай айда? Қай күні? Жатыс септікті: қашан? қай айда? Қай күні? меңгерту Лексикалық-грамматикалық тапсырмаларды орындау. Бару, алу керектігін білу мақсатын айқындау. Әдебиеттер тізімі: Ж.Т.Ибраимова., Ж.С.Әділханова., Г.Е.Сапаева. АИР тыңдаушыларына арналған «Қазақ тілі» көмекші оқу құралы(бастапқы деңгей) 2015 ж. Р.Р.Абишева., Н.Ә.Алдабек., А.С.Бейсекенова. АИР тыңдаушыларына арналған «Қазақ тілі» көмекші оқу құралы. 2015 ж. Тастемирова Г.А. Қазақша-орысша-пуштуша тілдескіш (оқу-әдістемелік құралы). "Қазақ университеті" 2013 ж. Мәтбек Н. Қ. , Тастемирова Г. А. Қазақ тілінен мәтіндер жинағы. Алматы: " Қазақ университеті ", 2017.— 56 б Қазақ тілі: оқу құралы / Р.Қ. Өмірбекова, Н.Қ. Мәтбек. - Алматы: Қазақ университеті, 2016. – 220 |
Literacy of reading |
Книга для слушателей-ор,1(1) (1) |
Оралман тыңдаушыларға арналған оқу құралы |
Literacy of reading |
«ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ» ПӘНІНІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДАҒЫ ТИПТІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ (1) |
ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ» ПӘНІНІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДАҒЫ ТИПТІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫНА НҰСҚАУЛЫҚ |
Literacy of reading |
Практикалық сабақтардың оқу материалы (1) (1) |
Оқу сауаттылығы бойынша практикалық сабақтардың оқу материалы |
Literacy of reading |
СРСП методические указания.2 (1) |
Оқу сауаттылығы бойынша СӨОЖ жұмысына арналған нұсқаулық |
Literacy of reading |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы (1) |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |
Literacy of reading |
Қорытынды емтихан бағдарламасы (1) |
Қорытынды емтихан бағдарламасы |
Literacy of reading |
Тойганбекова 19-20sillаbys oqy sayattylyqу |
Оқу сауаттылығы пәні бойынша силлабус |
Literacy of reading |
«ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ» ПӘНІНІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДАҒЫ ТИПТІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ |
«ОҚУ САУАТТЫЛЫҒЫ» ПӘНІНІҢ ЖАҢАРТЫЛҒАН МАЗМҰНДАҒЫ ТИПТІК ОҚУ БАҒДАРЛАМАСЫ |
Literacy of reading |
СРСП методические указания.2 |
ТОӨЖ бойынша әдістемелік нұсқаулық |
Literacy of reading |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы |
Literacy of reading |
Қорытынды емтихан бағдарламасы |
Қорытынды емтихан бағдарламасы |
Literacy of reading |
Силлабус - Оқу сауаттылық (1) |
оқу сауаттылығы пәні бойынша силлабус |
Literacy of reading |
Практикалық сабақтардың оқу материалы (1) |
Практикалық сабақтардың оқу материалы |
Literacy of reading |
тестер жинағы |
тест тапсырмаларының жинағы |
Kazak language (Grammatica, Writing) |
пәннің оқу әдістемелік кешені |
|
Kazakh language/Russian language/English language |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы 1 семестр 2021-2022 |
Пәннің оқу-әдістемелік әдебиеттермен қамтамасыз ету картасы 1 семестр 2021-2022 |
Наралиева Р.Т., Тилеужанова Г.Т., Сапаева Г.Е., Бегалиева А.К.
Таным мен тәрбие егіз ұғым
" Қазақ университеті " 2016 - г. 66 - стр.
Қазақ тілі
" Қазақ университеті " 2015 - г. 311 - стр.
ХХ ҒАСЫР БАСЫНДАҒЫ ҚАЗАҚ ӘДЕБИЕТІ
" Қазақ университеті " 2017 - г. ISBN 978-601-04-1475-4 153 - стр.
Оқу сауаттылығы
" Қазақ университеті " 2019 - г. ISBN 978-601-04----- 135 - стр.
Мағзұм Тиесовтің әдеби мұрасы
" Қазақ университеті " 2019 - г. ISBN 978-601-04-4533 174 - стр.
Ұрпақ тәрбиесі -ұлт тәрбиесә
" Қазақ университеті " 2021 - г. ISBN 978-601-04-5528 100 - стр.
0
documents
0